My Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers
Voting

Friday, December 9, 2011

Kenapa dgn perasaan?


Kadang-kadang, kita tak dapat nak halang suatu perasaan dari menguasai diri kita. Soal hati, tak ada siapa yang mengerti. To me, it comes naturally. Ada kalanya kerana hati dan perasaan, ia meragut kegembiraan, menjadikan kita berasa sedih.

Kenapa wujudnya perasaan? itu adalah fitrah kita, diciptakan sebagai manusia di muka bumi ini. Kenapa kita menaruh perasaan pada seseorang? itu adalah kerana, kita ingin disayangi oleh orang yang kita sayang. Kenapa bila kita sayang seseorang, dan tingkah lakunya, tidak menunjukkan seperti apa yang kita harapkan, kita rasa sedih. Mungkin marah?

Ada kalanya, Lina pun rasa macam tu. Tapi, bila difikir-ikirkan balik, kenapa pulak nak rasa marah? Apa hak Lina nak rasa marah tak tentu pasal? Lagipun, perhaps it's all my fault. Kenapa nk letak harapan? Perjalanan masih jauh.

Kadang-kadang bila dapat msej, Lina pun tak tahu nk reply ape. Nak tutup cerita, biasanya, Lina juz reply, "ow.. ok...." Tu je laaa...~~~~ haha. Kenapa juga kadang-kadang, rasa susah untuk menyatakan sesuatu? Sedangkan isunya, juz a very tiny matter...

Lepas dah berfikir panjang, Lina rasa mgkin sebab I am a girl....
An ordinary girl....~ ~

No comments:

Post a Comment