My Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers
Voting

Wednesday, August 5, 2009

Someone I called 'Hero'..

Ada kalanya,hati ni buta...
Tapi,bila dah terhantuk,baru kita yg sedar yg kita telah ditipu...
Tentang 'hero'....Sedey sgt sgt sgt.....
'Hero',tak pernah fikir ke tntang perasaan org lain?
U buat as what U like without thinking of others feeling...
Kata nk berubah,tpi tak berubah ubah jugak...

Lina xtahu la,tpi harap nobody will be hurt by U after me...
memang Lina selalu contact D,dan Lina rasa ada betulnya jugak kata2 dia tu...
Tapi Lina mintak sgt sgt sgt,tolong la....
tolong la berubah...

Memang Lina tak percaya lelaki,tapi tak semestinya lina ni tak ada perasaan,bila sedih Lina nangis..memang Lina tak cerita everything pun tntg Lina pada U,coz I dun trust any man...
Bila Lina dah rasa berat simpan dlm diri,Lina nangis...
At first,ingatkn U memang betul2 seorang yg baik dan caring tapi,tak sangka dat all that is juz sementara...

Ternyata my perspective towards U is totally wrong..
U pernah kata dat U can feel dat I already give my very best,but why U still hurt me??
Lina already view ur profile,U kata selalu alone kat sana?seems it o be a lie,dear...
If U really already with that Sabahan,go on,tp tak boleh ke berterus terang je?

Pusing sana,pusing sini kenapa??Then nk cari alasan lain pulak..What do ii feel after everything dat had happened is dat u are a really typical malay man,dat have da characteristics dat I hate...
juz like dat gila man dat I hate the most in my whole life..
So,I do really really hope dat U will change,please change ur stand dear...

I'm giving u dis advice is for the sake of ur own future....
Okie,really sorry if U feel hurt after reading this blog,but please do think again and again and think deeply regarding dis matter....

I still keep SMSs from U since we juz get to know each other...
Read them again and again everytime U crossed my mind...
I am not going to text U bcoz I know dat U are busy with dat Sabahan perhaps....
However,always thinking of U..
U're an apple of my eyes:)

Sorry for everything....
To totally forget U,I need some time....
How long???
I dun know.....

No comments:

Post a Comment